Naujienos

Biržų kraštas pristatytas Pakruojo, Šiaulių ir Rokiškio miestų šventėse

2024 09 26

Šių metų rugpjūčio 23 d. Biržų turizmo ir verslo informacijos centras dalyvavo jau trečius metus iš eilės pagrindiniu Pakruojo šventės akcentu tapusiame renginyje „Marso kanjonai“, kuris vyko Pakruojo rajone, AB „Dolomitas“ karjeruose.

Renginyje dalyvavome kartu su Pakruojo, Kelmės, Šiaulių, Šiaulių rajono, Bauskės turizmo informacijos centrų atstovais. Tūkstantines minias pritraukiusiame renginyje dalyvių buvo iš visos Lietuvos. Daugiausiai Biržų kraštu domėjosi jau ne kartą buvę Biržuose, tačiau norintys sugrįžti ir teiravosi ką naujo ar atsinaujinusio galima pamatyti Biržų krašte. Jiems buvo pasiūlytas labai informatyvus naujai išleistas lankstinukas skirtas visai šeimai „Pažink kaimynus Žiemgaloje“, kuriame pristatytos Bauskės, Pasvalio, Pakruojo, Biržų ir Joniškio savivaldybės lankytinos vietos, pramogos, gamtos ir kultūros paveldas, bei apgyvendinimo ir maitinimo paslaugos. Taip pat atnaujintas Biržų krašto žemėlapis bei naujas lankstinukas su TOP Biržų krašto lankytinomis vietomis. Šventės metu turizmo gatvę aplankė Pakruojo rajono meras Saulius Margis su vicemere Simona Lipskyte.

Rugsėjo 6 – 7 dienomis, dalyvavome Šiaulių turizmo informacijos centro organizuotoje turizmo gatvėje, miesto šventės ,,Šiaulių dienos“ proga. Ši turizmo gatvė buvo viena didžiausių iš visų, šiemet vykusių miestų švenčių turizmo gatvių. Joje dalyvavo net 69 dalyviai, ne tik iš visos Lietuvos, bet ir iš Latvijos. Tiek penktadienį, tiek šeštadienį, sulaukėme labai daug asmenų, susidomėjusių Biržais. Vieni klausė nakvynės vietų, kiti domėjosi maitinimu. Mokytojos domėjosi edukacijomis, paslaugomis, kurias galima užsisakyti turint kultūros pasą, taip pat naujienomis, kurios aktualios keliaujant su mokiniais. Šiaulių turizmo informacijos centras, kartu su Rūtos šokolado fabriku suorganizavo Rūtos ženklo bei gaminių pristatymą. Stende sulaukėme ir nemažai, gidų, kelionių organizatorių, buvusių biržiečių, kurie domėjosi kaip pasikeitė jų miestas. Buvo ir tokių, kurie norėjo pasidalinti, ką aplankė Biržuose, kur valgė, kur nakvojo, išsakė savo pastebėjimus, nuomonę, teiravosi vietų, kur dar nebuvo. Džiugu, kad kai kurie turi gavę dovanų – kelialapį į Biržus, tad padėjome lengviau susiplanuoti kelionę. Taip pat, supažindinome klientus su turizmo informacijos centrų darbu, funkcijomis, skatinome kreiptis nurodytais kontaktais, rašyti užklausas. Džiaugiamės, kad dalyvavimas Šiaulių turizmo gatvėje buvo naudingas – išdalinome beveik visus atsivežtus bukletus, išlydėjome žmones su šypsena, tad tikimės sulaukti daugiau turistų iš Šiaulių regiono.

Rugsėjo 21 dieną dalyvavome Rokiškio miesto šventės metu organizuojamoje turizmo gatvėje. Į ją susirinko 16 turizmo atstovų, beveik visi buvo iš Latvijos, tik Biržai ir Rokiškis iš Lietuvos.

Kadangi su Rokiškiu esame kaimyniniai rajonai, tai nenuostabu, kad paklausus žmonių ar yra buvę Biržuose susilaukdavome teigiamo atsakymo, o dar didžioji dalis ne vieną kartą ir pagrindinius gamtinius, kultūrinius objektus tokius kaip: Karvės olą, Kirkilų apžvalgos bokštą, Biržų pilį kartu su muziejumi, Astravo dvarą yra aplankę. Tad buvo šioks toks iššūkis pasiūlyti kažką originalaus, ko nebuvo matę ar kas mažiau reklamuojama. Kiti buvo Biržuose seniau ir domėjosi, kas pasikeitė ir atsinaujino, ką verta aplankyti. Buvo priėję ir žmonių, kurie artimiausiu metu jau yra užsisakę gido paslaugas ir norėjo šiek tiek daugiau informacijos ką pamatys ekskursijos metu, taip pat domėjosi ir kolektyvai, kurie dar tik planuoja atvykti, kaip gauti iš mūsų gido paslaugas.